twitter
rss

დიაგნოსტიკური  წერა
V კლასი
2014-2015 სასწავლო წლის დასაწყისში ჩავატარე დიაგნოსტიკური წერა V კლასელთათვის, ტესტები შევადგინე ესგ-ის IVკლასის სტანდარტის შესაბამისად.
წერის მიზანი იყო, გამერკვია, თუ რა იცოდნენ მოსწავლეებმა და რა იყო მათთვის გაურკვეველი. წერის შედეგებიდან გამომდინარე დამეგეგმა ჩემი მომავალი სამუშაო მოცემულ კლასთან.
ტესტის ნიმუში:
დიაგნოსტიკური  წერა  მათემატიკაში
V კლასის მოსწავლე:  
  1. დაალაგეთ რიცხვები კლების მიხედვით:
810 335     901 001      857 121

  1. დაამრგვალეთ ხაზგასმული ციფრის თანრიგამდე:
ა)  824            ბ) 36423       გ) 36  423

  1. 6789-ის რომელი ციფრია ათასეულების თანრიგში?
ა) 6    ბ)  7     გ) 8      დ) 9

  1. იპოვეთ სხვაობა და შეკრების გამოყენებით შეამოწმე პასუხი:
ა)  38-29                 ბ)  84-18



  1. იპოვეთ სხვაობა:
ა) 380 -154           ბ) 800 -302

  1. იპოვეთ რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობა სხვადასხვა ხერხით:
ა)3507+1852+423                                      ბ) 7500-228-72


  1. იპოვეთ უცნობი:
n+102=256


  1. ნუცას 19 ლარი 50 თეთრი ჰქონდა. მაღაზიაში მან ორი ნივთი შეარჩია. ერთი 13 ლარი და 25 თეთრი ღირდა, მეორე 6 ლარი და 95 თეთრი. ეყოფა თუ არა ნუცას თანხა ამ ნივთების შესაძენად?

შეფასების სქემა: 1-5,7 ამოცანის სწორი პასუხი შეფასდეს 1 ქულით, არასწორი პასუხი- 0 ქულით, ხოლო 6,8 ამოცანა -2 ქულით,კერძოდ 6 ამოცანის თითოეული სწორი პასუხი-1 ქულით (სულ 2 ქულა), ხოლო მე-8 ამოცანაში -ორივე ნივთის საფასურის განსაზღვრა -1 ქულა, სწორი პასუხი კიდევ 1 ქულა.
შეფასების სქემა წინასწარ იყო ცნობილი მოსწავლეებისათვის.

შედეგები:
მოსწავლის სახელი , გვარი
1
2
3
4
5
6
7
8
ჯამი
ხატია კაბისაშვილი
1
1
1
1
1
1,5
1
2
9,5
თამარ ცეცხლაძე
1
0,5
1
1
1
1
1
1
7,5
ნიკა ცეცხლაძე
1
0,5
1
0
0
0
1
2
5,5
გიორგი ნონაშვილი
1
0,5
1
0
0
1
0
0
3,5
ლელა თოფჩიშვილი
1
0,5
1
0
0
0
0
2
4,5
ვალერი ფუხაშვილი
1
0,5
0
0
0
1
0
0
2,5
ზაქრო თოთლაძე
1
0,5
1
1
0,5
0
1
2
7
ლიკა ჯაიანი
1
0,5
1
1
0
0
1
2
6,5
მამუკა მთიულიშვილი
1
0,5
0
1
0
0
0
0,5
3
ანა ლომიტაშვილი
1
0,5
0
1
0,5
1
1
0
5
ნოდარი ელბაქიძე
1
1
1
0,5
0
0
1
0
4,5
შოთა გოგილაშვილი
0
0,5
1
0
0,5
0
1
2
5
ნინო ნონაშვილი
1
0,5
1
1
0,5
1
1
2
8
ეკატერინე შავაძე
1
1
1
1
0
0
0
0
4
თორნიკე გორგაძე
1
1
1
1
0
0
0
0
4
სალომე ცხვედაძე
1
1
1
1
0
0
1
0
5
ანი იკოშვილი
1
0
1
1
0
1
1
2
7
თამარ ქუმსიშვილი
1
1
1
1
1
2
1
2
10
ირაკლი ცხვედაძე
1
1
1
0,5
0
0
1
2
6,5
მარიამ ნონაშვილი
1
0,5
1
1
0
1
0
0
4,5
ალან თიბილაშვილი
1
0,5
1
1
0
0
1
1,5
7
გიორგი კოკოზაშვილი
1
1
1
1
0,5
0
0
1,5
6
ქრისტინე ჯაიანი
0
0,5
0
1
0,5
0
1
1
4
გურამ იკოშვილი
1
0,5
0
0,5
0
1
1
2
6
თათია ცხოვრებაშვილი
1
1
1
1
0,5
0,5
1
2
8
ანა ბედოშვილი
1
1
1
1
1
1
1
2
9
გვანცა ლომიტაშვილი
1
1
1
1
1
1
1
2
9
გოდერძი ლომიტაშვილი
1
1
1
1
0,5
1,5
1
0
7
ბიძინა ყიფიანი
1
1
1
0,5
0
0
1
1,5
6
ომარ კუთხაშვილი
1
0
1
0,5
0,5
2
1
0
6
გურამ გაბაიძე
1
1
1
1
1
0
1
2
8
თემურ ცეცხლაძე
1
1
1
1
0
0,5
1
2
7,5
ჯემალ გურეშიძე
0
0,5
1
0,5
1
1
1
2
7
ლერი ლომიტაშვილი
0
0,5
1
1
1
1
1
1
6,5

შედეგების ანალიზი
სწორი პასუხები საკითხების მიხედვით:
ამოცანა
სრულად
ნაწილობრივ
არასწორი
1
30
0
4
2
15
17
2
3
29
0
5
4
22
6
6
5
8
9
17
6
2
16
16
7
26
0
8
8
17
7
10


ქულები:
ქულები
მოსწავლეთა რაოდენობა
10
2
9
2
8
5
7
8
6
5
5
6
4
4
3
2

შედეგებიდან დავადგინე, რომ მოსწავლეების უმრავლესობას გაუჭირდა ნატურალური რიცხვების დამრგვალება თანრიგის მიხედვით, ნატურალური რიცხვების შეკრება-გამოკლების მოხერხებული ხერხის გამოყენება, უცნობის პოვნა და ამოცანის პირობის გააზრება, სწორედ ამ მიმართულებების უფრო ღრმა შესწავლას ეთმობა ჩემი შემდგომი მუშაობა.

0 коммент.:

Отправить комментарий