მესამე დღე კიდევ უფრო ნაყოფიერი გამოდგა.ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე, გავხსენით პროექტის გეგმის შაბლონი და ვიმუშავე ჩემს პროექტზე, პროექტის გეგმის შესავსებად გამოვიყენე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია და ესგ-იდან მათემატიკის სტანდარტი და ინდიკატორები.ყოველივე ზემოთ ჩამოთვლილი დამეხმარა, რათა ზუსტად ჩამომეყალიბებინა და განმესაზღვრა ჩემი პროექტის მიზნები, სტანდარტები და ინდიკატორები. შემდეგ ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ კითხვებზე. გავარჩიეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
ამის შემდეგ ვიმუშავეთ სამუშაო მაგიდიდან დოკუნმენტის მოთავსებაზე google doc.-ებში და კოლაბორაციულ თანამშრომლობაზე. გავაკეთეთ კომენტარები კოლეგების ბლოგებზე.
აღფრთოვანებული ვარ ქალბატონ ნათიას ენერგიით და შემართებით, ძალიან კმაყოფილი ვარ დღევანდელი დღით.
ბოლოს ჩავინიშნეთ საშინაო დავალება და დავემშვიდობეთ ერთმანეთს.
ამის შემდეგ ვიმუშავეთ სამუშაო მაგიდიდან დოკუნმენტის მოთავსებაზე google doc.-ებში და კოლაბორაციულ თანამშრომლობაზე. გავაკეთეთ კომენტარები კოლეგების ბლოგებზე.
აღფრთოვანებული ვარ ქალბატონ ნათიას ენერგიით და შემართებით, ძალიან კმაყოფილი ვარ დღევანდელი დღით.
ბოლოს ჩავინიშნეთ საშინაო დავალება და დავემშვიდობეთ ერთმანეთს.
3 июля 2014 г. в 08:47
ჯული როგორ ხარ?მომწონს შენი ბლოგის დიზაინი.პროექტზე მუშაობა არ დაიწყეთ?